Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Diş Hekimliği
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Ergoterapinin tarihçesini, ergoterapinin holistik yaklaşımlarını ve anlamlı yaşamın psikososyal ve fiziksel görünüşünün bütünleşmesini öğretmektir.
|
Dersin İçeriği
|
Dünyada ve Türkiye’de ergoterapinin tarihçesi, anlamlı aktiviteyle bütünleşerek yaşamda sağlık, katılımın desteklenmesinin anlatım ve tartışması.
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Dr. Öğr. Üyesi MUHAMMET ALİ KÖROĞLU
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
1) American Occupational Therapy Association (2004) Definition of occupational therapy practice for the AOTA Model Practice Area. Bethesda, MD: 2) Dornan, D.H., Felton, C., Carpinello, S. ( November 14, 2000) Mental Health Recovery from the Perspectives of Consumer/Survivors. Presentation at the American Public Health Association Annual Meeting, Boston, MA. New York State Office of Mental Health (2010). 3) Substance Abuse and Mental Health Service Administration. (2010). Mental Health, United States, 2008. HHS Publication No. (SMA) 10-4590, Rockville MD: Center for Mental Health Services, Substance Abuse and Mental Health Services Administration
|
|
1. American Occupational Therapy Association (2004) Definition of occupational therapy practice for the AOTA Model Practice Area. Bethesda, MD: 2. Dornan, D.H., Felton, C., Carpinello, S. (November 14, 2000) Mental Health Recovery from the Perspectives of Consumer/Survivors. Presentation at the American Public Health Association Annual Meeting, Boston, MA. New York State Office of Mental Health (2010). 3. Substance Abuse and Mental Health Services Administration. (2010). Mental Health, United States, 2008. HHS Publication No. (SMA) 10-4590, Rockville MD: Center for Mental Health Services, Substance Abuse and Mental Health Services Administration
|
|
Önerilen Kaynaklar
|
|
|
|
Ara Sınav-Final Sınavı
|
Ders Yapısı
Matematik ve Temel Bilimler
|
%
|
|
Mühendislik Bilimleri
|
%
|
|
Mühendislik Tasarımı
|
%
|
|
Sosyal Bilimler
|
%
|
|
Eğitim Bilimleri
|
%
|
|
Fen Bilimleri
|
%
|
|
Sağlık Bilimleri
|
%
|
|
Alan Bilgisi
|
%
|
|
|