Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Diş Hekimliği
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Öğretim Şekli
|
Yüz Yüze
|
Dersin Amacı
|
Pazarlama stratejilerinin belirlenmesinde, nörobilim yöntemlerinin etkileri, tüketicinin korunması sürecinde nörobilim verilerinden yararlanılması ve nöropazarlama stratejileri ile nöropazarlamanın etik boyutu bu dersin temel konularını oluşturmaktadır.
|
Dersin İçeriği
|
Ders kapsamında yenilikçi veri topama yöntemleri olan nöropazarlama araçlarının kullanımına ait bilgiler verilmektedir.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Doç. Dr. HAKAN BOZ
|
Dersin Yardımcıları
|
Doç. Dr. HAKAN BOZ
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Hakan, B. O. Z. NÖROPAZARLAMA ARAÇLARI FİNANSAL PİYASALARA NASIL ADAPTE EDİLİR: NÖROFİNANS. Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 5(3), 518-528. - Boz, H. (2015). Turistik ürün satın alma karar sürecinde itkiselliğin rolü: Psikonörobiyokimyasal analiz.- BOZ, H., & KOÇ, E. (2019). A ZERO-SUM GAME: CUSTOMERS’SWITCHING BEHAVIOR IN THE TURKISH GSM MARKET-A NEUROMARKETING ANALYSIS1. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 17(3), 251-270.
|
Ders Yapısı
Matematik ve Temel Bilimler
|
%10
|
|
Mühendislik Bilimleri
|
%10
|
|
Mühendislik Tasarımı
|
%10
|
|
Sosyal Bilimler
|
%30
|
|
Eğitim Bilimleri
|
%10
|
|
Fen Bilimleri
|
%10
|
|
Sağlık Bilimleri
|
%10
|
|
Alan Bilgisi
|
%10
|
|
|